Nazwa forum

Opis forum

#1 2007-11-25 11:34:17

Admin

Administrator

Zarejestrowany: 2007-11-24
Posty: 110
Punktów :   

Animacja "Gwałt Psa"

Gwałt Psa By Me

http://img213.imageshack.us/img213/2841/gwatpsadj1.gif

Co o tym sądzicie

Śmieszne ? Fajne ?

Offline

 

#2 2007-11-25 12:17:25

Łysy

Moderator

Skąd: Jankowice
Zarejestrowany: 2007-11-24
Posty: 31
Punktów :   

Re: Animacja "Gwałt Psa"

xD daje 5/5 chociaz pies nie ma takich nóg

Offline

 

#3 2007-11-26 22:06:22

sparing

Użytkownik

Zarejestrowany: 2007-11-26
Posty: 94
Punktów :   

Re: Animacja "Gwałt Psa"

o kurde to jest pies?!
wyglda troche jak grzib na kolach ale podoba mi sie pomysl
daje 4/5

P.S. admin to mistrz w robieniu animacji (szczegolnie zboczonych!!!)

Offline

 

#4 2007-11-26 22:23:18

Admin

Administrator

Zarejestrowany: 2007-11-24
Posty: 110
Punktów :   

Re: Animacja "Gwałt Psa"

Thx mam pare animacji na kompie moze jutro je wrzuce
"Ka-me-ha-me-ha" i "Koniec Życia"

Offline

 

#5 2007-11-28 20:46:03

sparing

Użytkownik

Zarejestrowany: 2007-11-26
Posty: 94
Punktów :   

Re: Animacja "Gwałt Psa"

no widzialem ze wrzuciles kamehacza
ale tego konca zycia nie widzialem
kiedy to wrzucisz bo jestem ciekawy?

Offline

 

#6 2007-11-28 21:19:11

jon

Moderator

Zarejestrowany: 2007-11-25
Posty: 67
Punktów :   

Re: Animacja "Gwałt Psa"

4+/6 Ludziki są 'niedorobione'

Offline

 

#7 2007-11-30 11:13:43

widow

Użytkownik

Zarejestrowany: 2007-11-24
Posty: 32
Punktów :   

Re: Animacja "Gwałt Psa"

to pies?

ja myślałem że jakiś wózek albo co!!

ale nawet fajne cool

Offline

 

#8 2007-11-30 20:56:55

sparing

Użytkownik

Zarejestrowany: 2007-11-26
Posty: 94
Punktów :   

Re: Animacja "Gwałt Psa"

po pewnym czasie dopiero
zauwazylem ze to nie jest grzyb na kolacvh tylko rower

w dodatku zasilany silnikiem
bo temu kolesiowi nie chce sie chodzic
to za pomoca pilota steruje rowerem w przod i w tyl

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
w jakim programie tworzy armin www.kingdomyaoi.pun.pl event w sf game wzorzec miłości renesans www.error-skateboards.pun.pl